Wednesday, January 13, 2010

 Engkau laahh..!


cehh poyo je muka depan aku, padahal di antara kau dan aku ada history kan kan.
kenapa aku still menyampah tengok muka kau hah? . kau tu macam F***S*** .I hate you, I hate you, I hate You!!! is all about YOU!!! ..sume bende kau nak cerita kat orang,
ish dayah kenapa kau sukar untuk memaafkan orang, kenapa lah aku mudah bersyak wasangka ! Ya Allah, terangkan lah hati aku ini, lembutkan lah hati aku ini Ya Allah.
tapi suka hati kau lah nak buat ape. aku tak kesah langsung. even dalam kelas, aku tak akan pandang wajah kau..:(


hati aku berkata yang engkau ingin mempermainkan, memperbodohkan aku. Lagak kau saja,dah menunjukkan kau saje nk mempermainkan aku..sabar dayah.aku tahu kau tabah daripada nie..





hey, dont make me use my angry emoticons la !!!




No comments:

Post a Comment